Az MTÜ bejelentette: az őszi belföldi, országos kampány fókuszában a hazai borrégiók állnak, a cél a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borvidékek egyediségének, sokszínű kínálatának bemutatása – írja az MTI.
Európában és a tengeren túli piacokon folyamatosan futnak a nemzetközi kampányok is.
Kapcsolódó
Az őszi és a jövő tavaszi szezont számos nagyrendezvény is segítette és segíti, többek között a Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus, a Vadászati és Természeti Világkiállítás, az MTV Europe Music Awards díjátadó, vagy a jövő márciusi Bocuse d'Or európai döntő. Jó lehetőségeket tartogat a nemzetközi érdeklődés fenntartására a Visegrádi Négyek magyar elnökségi éve.
A kormány célja, hogy a gazdasági növekedés év végére elérje az 5,5 százalékot, ebben pedig kiemelt szerepe van a turisztikai ágazatnak, amely tavasz óta megújult stratégia mentén, adatvezérelt módon támogatja a fellendülést.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Felújítás helyett zárva tartás: kormánytilalom a Gellért és a Rác fürdőn
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni