Zajlik az M1-es autópálya bővítése, ezért kemény nyárra kell készülniük az autósoknak Magyarország legfogalmasabb autópályáján. Le ...
Akár még idén elkezdődhetnek az állami kisajátítások az engedélyeztetési eljárást követően, ha pedig azok is eredményre vezetnek, ...
Felborul a terv, mégsem tudják megnyitni az M3-ast teljes szélességében a hosszú hétvégére Mezőszemere térségében. Torlódásokkal é ...
Miután a szakemberek váratlan problémákkal találták szembe magukat az M1‒M0-csomópont bontásakor, nagyszabású felújítás vált szükségessé a sokak által használt lehajtó esetében. Jár-e pluszköltséggel majd a lehetőleg nyárra befejeződő újjáépítés? Hogyan érinti a komplex átépítés fejleménye az arra közlekedő autósokat? Ezeknek jártunk utána.
Szerző(k): Sándor ZoltánA bontások alkalmával kiderült, hogy rosszabb a helyzet, mint a szakemberek elsőre gondolták, ezért teljesen újra kell építeni az útpálya szerkezetét az M1-M0 találkozásánál. Az előre nem látott problémák miatt az átlagosnál tovább tart az erre a szakaszra tervezett korlátozás, illetve a forgalom csak egy sávon haladhat.
Szerző(k): G. É.A régi helyett széltében tágabb gyalogos-kerékpáros hidat építenek az autópálya fölé, s várhatóan 2025 végére készülhet el. Figyelmeztettek, a későbbiekben számítani kell majd forgalomkorlátozásra is.
Szerző(k): S. Z.Az M8 autópálya Dunavecse és Dunaújváros közötti szakaszán, az 1682 méter hosszú Duna feletti Pentele hídon idén egy előre tervezett karbantartási munka kezdődik, amely elengedhetetlen a biztonságos közlekedés fenntartásához.
Szerző(k): Kiffer Anna