Az elmúlt évek látványos magyarországi terjeszkedése meghozta az eredményét: az Yves Rocher hazai leányvállalata 2012-ben közel 20 százalékkal, 950 millió forintra növelte nettó árbevételét, idén pedig az első öt hónapban 30 százalékkal magasabb a forgalom az egy évvel korábbinál. Tavaly két újabb egységgel bővült a hazai hálózat, az idén májusi újabb nyitással együtt már 18 üzlettel rendelkeznek − mondta lapunknak Venczel Judit, az Yves Rocher Hungary Kft. ügyvezetője.
Idén más fejlesztések kapnak hangsúlyt: vidéken ugyan továbbra is szeretnének új helyeken megjelenni − Szegedet már vizsgálják, mint lehetőséget −, de az elsődleges feladat ezúttal az e-kereskedelembe való belépés. A nyáron megújuló weboldalukat ősszel webáruházzal egészítik ki, amitől további bevételnövekedés várható. Ehhez hozzájárulhat az is, hogy októberben új termékcsaláddal lépnek piacra. A 2010-ben bevezetett Elixir 7.9 formulát tartalmazó anti-age készítményből több mint 1,4 millió szérumot értékesítettek világszerte, ezt fejlesztették nemrég termékcsaláddá, amely ősszel jelenik meg a magyar piacon, az ígéretek szerint igen versenyképes áron.
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Elfogy a levegő Trump körül: sorra fordulnak el tőle a republikánusok
Botrány Romániában: bírák és ügyészek vallomásai után tömegek mentek utcára
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat