A június végével záródott három hónapban az adózott eredmény 98 százalékkal, 5,18 milliárd dollárra, részvényenként 1,8 dollárra ugrott az egy évvel korábbi 2,62 milliárd dollárról, részvényarányosan 0,91 dollárról.
A bevétel 11 százalékkal, 18,69 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők kisebb, 1,39 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 17,34 milliárd dollár bevételre számítottak.
A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,7 milliárd volt, az egy évvel korábbihoz képest 12 százalékkal több.
A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 12 százalékkal, 1,79 milliárdra emelkedett.
A Facebook reklámbevétele a negyedévben 10 százalékkal, 18,321 milliárd dollárra nőtt, a kiadása eközben 4 százalékkal, 12,724 milliárd dollárra emelkedett.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Elítéltek Schobert Norbertet, csak most jönnek a százmilliós kártérítési perek

Ha jól fizetett dolgozó szeretne lenni: ez ma a top 5 munkaerőpiaci tévhit

Áll a bál Németországban: lelepleződtek a Merkel-éra sötét titkai
Leó pápa olyat tett, amire még Ferenc pápa sem volt képes

Annyira kínos lett Elon Musk, hogy minden Teslát eladott az építőipari óriás

Nem mindegy, melyik tengerparton lazulnánk az idei nyáron

Indul az összeírás, bármikor kopogtathatnak

A magyar gazdaság metamorfózisa: jönnek a kínaiak, mennek az osztrákok

Elfogyott Németország ereje, ténylegesen leszámolnak a merkeli örökséggel
