A június végével záródott három hónapban az adózott eredmény 98 százalékkal, 5,18 milliárd dollárra, részvényenként 1,8 dollárra ugrott az egy évvel korábbi 2,62 milliárd dollárról, részvényarányosan 0,91 dollárról.
A bevétel 11 százalékkal, 18,69 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők kisebb, 1,39 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 17,34 milliárd dollár bevételre számítottak.
A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,7 milliárd volt, az egy évvel korábbihoz képest 12 százalékkal több.
A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 12 százalékkal, 1,79 milliárdra emelkedett.
A Facebook reklámbevétele a negyedévben 10 százalékkal, 18,321 milliárd dollárra nőtt, a kiadása eközben 4 százalékkal, 12,724 milliárd dollárra emelkedett.
Legolvasottabb
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Krónikus spirál: ez a három betegség durván megrövidíti az életét
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Összeállt a mozaik: így kezeli az adósságot jövőre az állam
A napelem már nem elég: milliókat ad a kormány házi akkumulátorra
Váratlan jelzés a piacról: Orbán Viktor egy órára beelőzte Magyar Pétert a fogadásokban
Most lenne csak igazán balhés az ukrán elnökválasztás – mégis egyvalaki nyerne magabiztosan
Meghátrált a kormány, mégis feltétel nélkül fizet Budapestnek
Kelenföld elhagyott rozsdaövezetében vadonatúj város épül