A milánói székhelyű vállalat 330 millió euró (102 milliárd forint) EBITDA-t (kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredmény) ért el a június végéig tartó hat hónapban, szemben az egy évvel korábbi 440 millió euróval. Ugyanebben az időszakban a cég adózott nyeresége 141,9 millió eurót tett ki, az egy évvel azelőtti 188,6 millió euró után. 2014 volt az utolsó év, amikor nőttek a Prada eladásai, az árfolyamhatást és az új üzletek értékesítéseit kiszűrve.
A Prada azután, hogy az utóbbi években a legtöbb riválisánál több üzletet nyitott, és megemelte számos női táskájának árát, most azt tervezi, hogy elérhetőbb árú termékeket dob piacra, és karcsúsítja kiskereskedelmi hálózatát.
Legolvasottabb
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
EU-csúcs: nem nyúltak a befagyasztott orosz vagyonhoz, hitelből segítik Ukrajnát