A Pepsi bevételének már csak a 47 százaléka származik italeladásokból, 53 százalék pedig többek között chipszek, gabonapelyhek és krékerek értékesítéséből jön.A cég szerint jelenleg már egy zacskó chipse kevesebb sót tartalmaz, mint egy szelet fehér kenyér - olvasható a Portfolio.hu-n.
A Pepsinek nincs is sok választása, hiszen a szénsavas üdítőitalok gyártása meredeken esni kezdett, miután a fogyasztók igyekeznek egészségesebben táplálkozni.
Nem csak az egészségesebb ételek és italok gyártása a célkitűzés a vállalatnál, de az is, hogy a környezetterhelést csökkentse a vízfelhasználással és a palackozással.
A PepsiCo kutatás-fejlesztési költségei megduplázódtak az elmúlt öt évben és a cég elkötelezett amellett, hogy tovább emelje a költekezést. A tavalyi évben 754 millió dollárt fordított k+f-re.
(Financial Times)
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Kitört a botrány: korlátozza a „túl sok bukást” a Semmelweis Egyetem
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Kocsmai stílus a parlamentben, repült a vizespalack is
Orbán Viktor: Vége van
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Bezárta a kört Brüsszel, Orbán Viktor kívül maradt