A brüsszeli testület vizsgálata megerősítette, hogy a Scania és öt másik európai gyártó 1997-től 14 éven át "egyeztetett időpontban vezette be az új károsanyag-kibocsátási technológiákat, és megállapodtak teherautóik nagykereskedelmi áráról". (Rekordot döntött a Scania.)
Négy másik kartellező - a Daimler, a Volvo, a DAF és az Iveco - a bírság tíz százalékos csökkentése fejében korábban elismerte, hogy jogellenesen járt el, a MAN pedig mentesült a pénzbüntetés alól, mert felhívta a figyelmet a szabálysértésre.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról