A háromajtós Fiesta is a gyártás optimalizálásának áldozata lesz: mivel ez iránt kisebb az igény, csak az ötajtóst tartják meg - írja a Totalcar.
Ezzel nem csak egyszerűsödhet, de valamelyest gyorsulhat is a típus gyártása, így elvben gyorsabban ledolgozhatják az utóbbi hónapok leállásai idején felgyülemlett teljesítetlen rendelésállományt.
A háromajtós változat eltűnésével az ST sportváltozat az eddigi formájában megszűnik. Állítólag ezt úgy orvosolják, hogy a nyártól az ST is az ötajtós alapjaira kerül át.

A Fordnál nemrég az utolsó Mondeo is legördült a futószalagokról, ugyanis a SUV-ok által dominált piacon erősen csökkent a kereslet a felsőközép-kategóriás kocsi iránt.
Több olyan év is volt, amikor 300 ezer feletti mennyiséget adtak el belőle Európában, az utolsó ilyen 1998 volt. Később a népszerűsége folyamatosan csökkent: utoljára 2002-ben készült belőle 200 ezernél több, és 2009-ben adtak el utoljára 100 ezernél nagyobb mennyiséget. Tavaly már csak 21 ezer fogyott a korábbi slágertermékből, amelyet ugyan globális modellnek szántak, de igazán Európában játszott fontos szerepet.
Ezzel a Fiesta és a Focus marad, mint hagyományos személyautó a Ford kínálatában, a többiek már a szabadidőautó kategóriába tartoznak.
Legolvasottabb
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Nagy dobással érkezett az OTP, sokan örülhetnek
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama