Az élő adás során a nézők lehetőséget kapnak arra, hogy a kamera előtt, valós időben interakcióba lépjenek a vendégekkel és a műsorvezetőkkel is.
A streamben megjelennek a termékek, amelyeket közvetlenül az alkalmazáson keresztül is megrendelhetők. A kiskereskedő ráadásul kizárólag a nézők számára kínál extra kedvezményes kuponokat is.
Kapcsolódó
A vásárlók az alkalmazáson keresztül az élő műsorok időpontjait a naptárukba is beírhatják. A következő hetekben a dm-drogerie markt további élő show-kat szervez, többek között a Maybelline-nel és a glückskind & hallohebamme-mal - olvasható az European Supermarket Magazine oldalán.
Sebastian Bayer, a dm marketingért és beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója szerint az új kínálattal közelebb kerülnekk vásárlóikhoz.
A dmLIVE eléréséhez a vásárlóknak telepíteniük kell a Mein dm alkalmazást, amely ingyenesen elérhető a különböző alkalmazásboltokban.
Legolvasottabb
Ha ilyen teát vett, azonnal vigye vissza: veszélyes anyag került bele
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Aranyvasárnapi sokk az utakon: brutális forgalom bénítja a legfontosabb autópályákat
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél