A német Daimler az Európai Bizottságtól arra vár választ, hogy a távközlési szabványok szabadalmait hogyan lehet engedélyeztetni az autóiparban. A németek szerint ezen szabványokhoz való igazságos és nem diszkriminatív hozzáférés alapvető előfeltétele az autóipari fejlődésnek - olvasható a cikkben.
A Nokia azt állítja, hogy számos lehetőséget kínált az autógyártóknak, de a Daimler nem akarja megvásárolni a Nokia-találmányok licenceit, amelyeket már használ.
A technológiai cégek és az autógyártók között egyre nagyobb a feszültség a kulcsfontosságú műszaki megoldások miatt. A technológiai és a mobiltávközlési vállalatok ugyanis mind nagyobb szerepet játszanak az autóiparban, hiszen az ő szabadalmaikat használják a navigációs rendszerek, az önvezető autók és a járművek közötti kommunikációban is.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nem üres kézzel utazik Brüsszelbe Orbán Viktor, ezt viszi magával
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Várat magára az áhított tűzszünet: hiába Trump igyekezete, folytatódnak a véres harcok
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után