A kormányzat biztosította a céget, hogy megadja a segítséget, a forgalom fellendülésével pedig újraindítja a privatizációt.
A járvány előtt is nehéz helyzetben működő, privatizációra készülő légitársaság az első félévben a tavalyihoz képest dupla akkora, 23 millió eurós veszteséget könyvelt el, az utasforgalom várhatóan 60 százalékkal lesz kevesebb idén az egy évvel korábbihoz képes - írja a portál.
Ez azt jelenti, hogy 1 millió alatt maradhat az éves utasforgalom, erre 1999 óta nem volt példa a cégnél.
A Croatia Airlines három különböző forgatókönyvet vázolt fel a jövőjét illetően. Az első szerint az év végére teljesen kifutnak a készpénzből, a második szerint a tavalyi szinthez képest fele annyi bevételből kellene gazdálkodniuk, ebben az esetben 40 millió eurós veszteség érné a légitársaságot. A harmadik a tavalyihoz képest alig 37 százaléknyi bevétellel és a határnyitás elhúzódásával, nagyon alacsony 2021 év eleji igénnyel számol, így a 73 millió eurós veszteség sem zárható ki.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó