Itt valójában egy átrendeződésről van szó az egyes portfoliók között. Azt lehet hallani, hogy a jövőben egyesülő cég nagyjából egyharmadát adhatja a világpiacnak, és minden harmadik sört készítheti a jövőben - számolt be az elnök.
Hozzátette: ez egy hosszú folyamat, aminek azonnali hatása nem lesz. Valószínűleg legalább egy év, mire kiderül, hogy ha a két vállalat egyesül, annak milyen következményei lesznek.
Schillinger Attila szerint a sörkultúrának és a sör piacának ez a folyamat ártani biztosan nem fog.
Úgy látja, a magyar sörpiac jó időszakát éli, és növekedés előtt áll. Azt gondolom, hogy akár egy vállalati egyesülés, akár egy új cég indulása, egy lehetőség a magyar piac számára, amitől a magyar sörpiac meg tud erősödni. Még nem látható viszont, hogy ez hogy érintheti az egyes márkákat, a portfoliójukat - tette hozzá.
A szövetség elnöke elképzelhetetlennek találja, hogy a fúzió miatt egyes sörmárkák megszűnjenek, ám azt igen, hogy ezekkel hogyan kereskednek Magyarországon. A sörmárkába rengeteg pénzt tesznek bele, mire ebből márka lesz, éppen ezért egy márka megszűnése nagyon távoli - vélte.
Schillinger Attila szerint a fúzió a kisebb, kézműves sörfőzdéket nem aggasztja, a kicsiknek továbbra is lesz hely a nap alatt.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül