A nyári fesztiválláz elkapta az üdítőital- és a sörgyártókat is - tudósított a Maszol. Több terméküket ideiglenesen speciális névvel és dizájnnal forgalmazzák a két legnagyobb erdélyi fesztivál, a kolozsvári Untold és a bonchidai Electric Castle apropóján.
A közelmúltban japán tulajdonba került Ursus Breweries Ursus Untold néven dobott piacra egy állítólag új recept alapján készült terméket. Az Ursus Breweries az Untold mellett a 155 ezer embert vonzó konstancai Neversea fesztivállal is partnerségre lépett.
Kapcsolódó
A Coca-Cola a címkékbe bedolgozott untoldos karkötőkkel gyártja idén nyáron több félliteres termékét, egyes dobozok pedig Electric Castle felirattal kerülnek a boltok polcaira. A Hargita Gyöngye Rt. Perla Harghitei ásványvizének címkéjére az I Am Electric felirat került. A tavalyi Electric Castle-nak 120 ezer, az Untoldnak 300 ezer nézője volt.
Legolvasottabb
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló