A Rossmann 2013 óta a legerősebb Store Equity Index (SEI) mutatóval rendelkező drogéria Magyarországon – derül ki a NielsenIQ Shopper Trends szindikált kutatásából. A nagyon erősnek számító 3,8-as SEI mutatót az előnyös ajánlás, fizetési hajlandóság és az üzletért való utazási hajlandóság alapján számolták.
A felmérés során ez az érték arra is rámutatott, hogy az alacsony jövedelemmel rendelkező, a 18-24 és 40-49 év közötti és a közép-, illetve délkelet-magyarországi vásárlók körében 2020-ban a korábbi évekhez képest is nőtt a márka népszerűsége.
Az elmúlt évhez képest a drogériában vásárlók öt legfontosabb választási irányelve nem változott. A fogyasztók számára továbbra is a legfontosabb, hogy tudják, amit keresnek, azt könnyen és gyorsan megtalálják az adott üzletben, illetve, hogy a fő márkák mellett megbízható sajátmárkás alternatívák közül is válogathassanak. A kutatás fontos eredménye volt azonban, hogy ötödik helyről harmadik helyre ugrott az igény a folyamatos raktárkészlet iránt. Továbbra is a negyedik legfontosabb szempont a jó ajánlatok és promóciók és ötödik helyre csúszott a hűségprogramok fontossága.
Ezek mellett a felmérés arra is rámutatott, hogy az üzlet kiválasztásánál fontos a vásárlók számára a kényelmes megközelíthetőség, az ár-érték arány és a kiváló személyzet, ügyfélszolgálat is.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
21 Kutatóközpont: Mindent felforgat a Szőlő utcai ügy
Hihetetlen előrejelzést adtak ki a vírusokról
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött