A Rossmann 2013 óta a legerősebb Store Equity Index (SEI) mutatóval rendelkező drogéria Magyarországon – derül ki a NielsenIQ Shopper Trends szindikált kutatásából. A nagyon erősnek számító 3,8-as SEI mutatót az előnyös ajánlás, fizetési hajlandóság és az üzletért való utazási hajlandóság alapján számolták.
A felmérés során ez az érték arra is rámutatott, hogy az alacsony jövedelemmel rendelkező, a 18-24 és 40-49 év közötti és a közép-, illetve délkelet-magyarországi vásárlók körében 2020-ban a korábbi évekhez képest is nőtt a márka népszerűsége.
Az elmúlt évhez képest a drogériában vásárlók öt legfontosabb választási irányelve nem változott. A fogyasztók számára továbbra is a legfontosabb, hogy tudják, amit keresnek, azt könnyen és gyorsan megtalálják az adott üzletben, illetve, hogy a fő márkák mellett megbízható sajátmárkás alternatívák közül is válogathassanak. A kutatás fontos eredménye volt azonban, hogy ötödik helyről harmadik helyre ugrott az igény a folyamatos raktárkészlet iránt. Továbbra is a negyedik legfontosabb szempont a jó ajánlatok és promóciók és ötödik helyre csúszott a hűségprogramok fontossága.
Ezek mellett a felmérés arra is rámutatott, hogy az üzlet kiválasztásánál fontos a vásárlók számára a kényelmes megközelíthetőség, az ár-érték arány és a kiváló személyzet, ügyfélszolgálat is.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Kinyílt a vagyoni olló: húsz év alatt ötszörös koncentráció a piacon