A lap által megkérdezett cégek közül az Extreme Digital Zrt. online értékesítési árbevétele várhatóan 50 százalékkal emelkedik a tavalyihoz képest. A csomagszám 60-70 százalékkal nőtt, ami azt jelenti, hogy az átlagos vásárlási érték csökkent. Ez azzal függhet össze, hogy sokan már a hétköznapi bevásárlásaikat is a neten intézik - mondta Várkonyi Balázs, a cég vezérigazgatója.
Tavalyhoz képest százezres nagyságrendben nőtt a felhasználószám a Libri és a Bookline/Shopline márkáknál - számolt be Deák András üzletfejlesztési igazgató. A társaságnál 5-10 százalékos bővülés lehet a könyvértékesítés terén, más üzletágban akár 15-20 százalék is.
A Tchibo webáruházának magyarországi forgalma idén 20-25 százalékkal nőhet. Az online forgalom már nagyobb bevételt hoz a cégnek, mint a tíz hagyományos bolt - mondta Németh Norbert e-kereskedelmi igazgató.
Legolvasottabb
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Nemcsak szórakoztatnak, milliárdokat mozgatnak a társasjátékok
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
George Friedman az Economxnak: Trumpot félreérti a világ, 2026-ban Európán csattanhat az ostor