Az elmúlt évben is kiemelkedő számban érkeztek a televíziós tartalommal kapcsolatos, jórészt egyes műsorok tartalmát, korhatár-besorolását vagy a tényszerűség és tárgyilagosság hiányát érő kifogások, de volt, aki a műsorokban megszólalók beszédstílusát vagy a reklámok hangerejét kifogásolták - olvasható az NMHH oldalán.
A megkeresések egy része médiaszolgáltatók, műsorok szerkesztőségének, illetve konkrét műsorszámokban szerepelt, illetve reklámozott termék elérhetőségével kapcsolatos információra irányult. Sok megkeresés érkezett riportok témáival és riportalanyokkal kapcsolatban, visszatérő téma a műsorok online visszanézhetősége is.
Sokan kérnek információt tévésorozatokról, jellemzően a részek, epizódok számára, tartalmára, folytatására vagy ismétlésére, mindezek vetítésének időpontjára vonatkozóan.
Nem ritka a műsorvezetők megjelenését, a szereplőket érintő kritika,
gyakori a tehetségkutató műsorok eredményét vagy a sorozatok történetének alakulását érintő vélemény.
- írják a honlapon.
Akadtak technikai, műszaki jellegű észrevételek is. Szinte sosem maradt reklamáció nélkül a műsorváltozás vagy a műsorkezdés időpontjának változása a műsorújsághoz képest, és érkeztek a teletext tartalmakkal kapcsolatos megkeresések is. A nézők jelezték, ha egy-egy tartalom nem került fel a megszokott időben a szolgáltató honlapjára.
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Filléres karácsonyi vásárral készül az Aldi