A cégcsoport tagjaként az NKM (Nemzeti Közművek) márka helyét is az új MVM veszi át, így a kapcsolódás a vállalatok elnevezéseiben is látszani fog - írja az MTI.
A márkaváltást követően az NKM-társaságok 4,2 millió ügyfelüknek MVM márkanévvel nyújtják majd az eddigi szolgáltatásokat az energia, a hálózatok, az e-mobilitás, az alternatív energiaforrások vagy a kényelmi szolgáltatások területén - közölték.
Kapcsolódó
A társaságok ügyfelei számára a változások elsősorban az ügyfélszolgálatok, az online ügyfélszolgálat, a számlák és a weboldalak arculatában jelennek meg. Az arculat- és névváltáshoz kapcsolódóan az ügyfeleknek nincs teendőjük.
Az új, egységes MVM márka segít abban, hogy az ügyfelek számára és a köztudatban is átláthatóbbak legyenek a vállalatcsoport tevékenységei, kiemelten a szolgáltatók működése - véli az állami vállalat menedzsmentje.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
A magyar kormány is aláírta a levelet: Orbán szövetségese Brüsszelhez fordult
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat