Az MNB hétfői közleménye szerint tavaly november 6-án hivatalból fogyasztóvédelmi vizsgálatot indítottak az Astra Biztosító Magyarországi Fióktelepénél, mivel a fióktelep honlapján bejelentette, hogy november 1-jétől telefax elérhetőségei megszűnnek.
A közzétett tájékoztatások ellenére a fióktelep mégis működtetett egy faxszámot, amelyen lehetőség volt a panaszok megtételére, ezt azonban az ügyfelek számára nem tették megismerhetővé.
A jegybank a vizsgálat indítása után két nappal már ideiglenes intézkedést elrendelő végzésben kötelezte a fióktelepet: szüntesse meg azt az állapotot, hogy a fogyasztók nem közölhetik telefaxon panaszukat.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Letétbe helyezi több mint 6 milliárd forint értékű gyűjteményét az MNB
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Valószínűleg épp most durran ki minden idők egyik legnagyobb tőzsdelufija
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van