Az M4-es ominózus szakasza 29,5 kilométer hosszú és a megépítését áprilisban nyerte el a Hódút Kft., a Duna Aszfalt Kft. és az A-Híd Zrt. konzorciuma.
Az eredetileg becsült ár 68,6 milliárd volt, míg a végső ár 83 milliárd forint lett. Ezzel szemben a kormány most 131,2 milliárd forint forrást biztosít az építésre, 90 százalékos uniós támogatással.
A különbség a kiegészítő létesítményekből adódik, az autópálya mellett felépül még egy mérnökségi telep, egy autópálya rendőrség és mindkét oldalon egy-egy tengelysúlymérő állomás.
Az R67-es kétszer kétsávos gyorsút több ütemben épül. A most juttatott 96 milliárd forintból azt a 33,2 kilométeres szakaszt kell megépíteni, amely a Kaposfüredet és a Látrányt elkerülő szakaszokat köti össze. A két települést elkerülő út nincs benn ebben az összegben, arról majd külön kormányhatározat intézkedik.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Riasztó jelentést tett közzé a NASA

Korlátozták a tej szó használatát a boltokban: vásároljon körültekintően!

Nyűgöt jelentenek a visszaváltós vizes palackok, kár költeni rájuk

Zelenszkij mindent cáfol: azt mondja, már be is vetették az ukrán csodafegyvert

Borravalót kér már a láncfűrész-kereskedő is: nem káprázik a szeme

A milliós fizetés nem álom, kulcsszó a karrierváltás

Kár kerülgetni egy olyan súlyos problémát, ami minden második magyart érint

Ezzel sok nyugdíjas szembesül: minden területen kapkodnak utánuk

A fél világra ráijesztett Amerika, nem is múlt el a veszély
