Az M4-es ominózus szakasza 29,5 kilométer hosszú és a megépítését áprilisban nyerte el a Hódút Kft., a Duna Aszfalt Kft. és az A-Híd Zrt. konzorciuma.
Az eredetileg becsült ár 68,6 milliárd volt, míg a végső ár 83 milliárd forint lett. Ezzel szemben a kormány most 131,2 milliárd forint forrást biztosít az építésre, 90 százalékos uniós támogatással.
A különbség a kiegészítő létesítményekből adódik, az autópálya mellett felépül még egy mérnökségi telep, egy autópálya rendőrség és mindkét oldalon egy-egy tengelysúlymérő állomás.
Az R67-es kétszer kétsávos gyorsút több ütemben épül. A most juttatott 96 milliárd forintból azt a 33,2 kilométeres szakaszt kell megépíteni, amely a Kaposfüredet és a Látrányt elkerülő szakaszokat köti össze. A két települést elkerülő út nincs benn ebben az összegben, arról majd külön kormányhatározat intézkedik.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Újabb nevekkel bővült az orosz feketelista, jönnek a következő szankciók
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl