A hétfői Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás részletezi a majdani nyertes feladatait. Először is meg kell tervezni a "Fogyasztóbarát termék" program logóját és arculatát. Feladat még - egyebek mellett - a program népszerűsítésére vonatkozó kreatív stratégia elkészítése, illetve a megvalósításához szükséges kreatív tervezés és gyártás. Szerepel a listán a PR kampányok tervezése és lebonyolítása, továbbá filmek, fotó- és videó dokumentációk készítése és a médiavásárlás is. Amennyiben az 1,5 milliárdos keret 2019. december 31 előtt kimerül, úgy addig tart a program.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben a médiatervezési és médiavásárlási, kreatív tervezési, kivitelezési és gyártási, továbbá a PR és rendezvényszervezési tevékenységből származó árbevétele elérte a nettó 1 milliárd 125 millió forintot.
Kapcsolódó
Az ajánlatok beadási határideje május 4. Az értékelésnél 120 súlyszámot érnek a minőségi kritériumok, míg az ár 44 súlyszámot kap.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Ha ilyen teát vett, azonnal vigye vissza: veszélyes anyag került bele
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Aranyvasárnapi sokk az utakon: brutális forgalom bénítja a legfontosabb autópályákat
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél