A járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel. Főként a törlesztési moratóriummal, a kamatplafon megváltozásával és ezzel párhuzamosan a meglévő termékek megszűnésével kapcsolatos megkeresések növekedtek meg ugrásszerűen - olvasható a cég közleményében.
Áprilisban és májusban az új, 29 dolgozóval megnyílt nyíregyházi ügyfélszolgálat kiemelt szerepet töltött be az ügyfelekkel történő kapcsolattartásban: a budapesti, 150 munkavállalót alkalmazó központi ügyfélszolgálat megerősítéseként létrehozott vidéki központ a telefonos ügyfélmegkeresések kezelésében vett részt.
Kapcsolódó
A lakossági hitelpiacon tevékenykedő Cofidis az év végéig további létszámbővítést tervez a nyíregyházi irodájában.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Duzzoghat Trump: már súlyos bűnözők között listázzák az öntudatos sógorokat
Búcsúzik Zsiday Viktor: hátrébb lép, a Citadella alap beolvad a HOLD Columbusba