A feladat két részből áll. A királyréti vasút hossza 10,7 kilométer.
A felhívás kiemeli, hogy a Kismaros és Verőce közötti tervezett meghosszabbítás nem része a projektnek. A vonatok óránként 25 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a felújítás során. Előbb el kell bontani a régi vágányokat, majd új ágyazat épül, sínfektetéssel és megújul négy híd is.
Kapcsolódó
A második rész a 3,8 kilométeres kemencei kisvasút felújítását tartalmazza. Itt a sebesség csak 15 kilométer óránként, a feladat pedig hasonló, mint az előző vasútnál. A munkákkal 12 hónap alatt kell végezni.
Ajánlatot az tehet, aki az elmúlt öt évből rendelkezik legalább 10 ezer vágány-folyóméternyi (akár normál-, akár keskeny vágányú) vasút felújítási referenciával. További referencia kell legalább 3 acél gerendahíd felújítására. Az ajánlatok beadási határideje április 23.
Tavaly a kormány több mint 2 milliárd forintot hagyott jóvá a kisvasutak fejlesztésére.
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Itt a menetrend, hogy biztosra menjen a bevásárlással