A BKV által 2016-ban kiírt előző reklámtender hosszas jogorvoslati eljárások után 2021-ben – az ajánlattevő visszalépése miatt – eredménytelenül zárult. A Fővárosi Közgyűlés akkori döntésének megfelelően, alkalmazkodva az elmúlt 5 év piaci és jogszabályi változásaihoz, a társaság új alapokra helyezve hirdeti meg ismételten a reklámhelyek bérbeadását - jelentette be a BKV.
Az új eljárásban már nem szerepelnek például a HÉV-hez kapcsolódó reklámhelyek, sem pedig – a településképvédelmi jogszabályrendszer miatt – a jelenlegi felszíni reklámeszközök sem. Az új kiírás figyelembe veszi továbbá a technológiai fejlődés adta új lehetőségeket, többek között a digitális eszközök telepíthetőségét.
A pályázati feltételeket úgy alakítják ki, hogy azok biztosítsák a minél szélesebb körű versenyt, illetve azt is, hogy mind technológiai, mind esztétikai szempontból modern, a megújuló eszközparkhoz és a XXI. századi elvárásokhoz méltó reklámeszközök jelenjenek meg a BKV reklámhelyein - írja a fővárosi közlekedési vállalat.
Értékelve a jelenlegi piaci környezetet és a korszerű, de beruházásigényes technológiai lehetőségeket, a reklámtendert 6 évre írják ki, és a korábbi eljárástól eltérően négy, jól elkülöníthető rész-csomagra lehet majd ajánlatot tenni - áll a közleményben.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama