Erre a szakaszra 2010-ben készült már egy tanulmányterv és előzetes környezetvédelmi vizsgálati dokumentáció is. A mostani tervező feladata az elkészült tervek kiegészítése az 1-es számú főút és az M1-M0 autópálya csomópont közötti szakasszal, valamint az M0 északi szektor és a 10-es számú főút (leendő M10) közötti szakasszal.
A már meglévő dokumentációkat a vonatkozó hatályos jogszabályoknak, szabványoknak való megfelelés szempontjából is felül kell vizsgálni. Ezeken túl értékelni kell az egyes nyomvonal változatokat a műszaki, gazdaságossági és környezetvédelmi szempontok alapján.
Kapcsolódó
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben a mostani feladatba vágó munkákból legalább nettó 225 millió forint árbevétele származott. Az ajánlattételi határidő november 9.
A NIF még 2014-ben tervezési tendert írt ki az M0 autóút északi szektorára. Ez az M0 mostani végpontjától (a 11-es számú főúttól) tart a 10-es számú főútig. Ez a szakasz a most tervezésre kiírt szakasszal együtt zárja be Budapest körül az M0-ás körgyűrűt.
Mint a Napi.hu tavaly júliusban megírta, a kormány fejlesztési listáján mindkét most szóba került szakasz előkészítése szerepel, 2020-as befejezési határidővel.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
15 éves lányt szúrtak le az egyik fővárosi szórakozóhely előtt
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Ketyeg az óra karácsony előtt – mutatjuk, mikor és hol lehet még ügyet intézni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!