A NAPI Gazdaság által összeállított fogyasztói kosár alapján továbbra is az Auchan árszínvonala a legalacsonyabb a három nagy hipermarketlánc közül. A Tesco azonban már szorosan a francia konkurens sarkában van: a csaknem hatezer forint értékű kosár értéke tavaly a két hipermarketben 300 forinttal tért el, idén viszont már csak 150-nel. A különbség csökkenésének oka az áremelkedés eltérése volt: az Auchannál 12, a Tescónál 8 százalékot tett ki az átlagos drágulás. A legnagyobb árváltozást a Cora hipermarketjében tapasztaltuk, ott a tavaly kiválasztott és idén is vizsgált termékek ára 21 százalékkal ment fel. Cikkünk a mai NAPI Gazdaságban.
Mint egy patchwork terítő, úgy néz ki a képen látható útszakasz. Folt hátán folt, hézagosan összedolgozva, kátyúkkal díszítve. A vájt fülűek egy thrash metál zenekar dübörgő zenéjét vélik hallani a kerekek felől, amikor arra autóznak.
A San José néven ismert hajót gyakran a hajóroncsok Szent Gráljának nevezik. Rakománya dollármilliárdokat érhet.
Ráeresztik a kínai gyártók modelljeiket Európára a vámok szorításában.
Még az utolsó napokban is gazdát keresett rengeteg jegy a „tripla Puskás” három felvonására.