Éves szinten a személyautó-eladásban a vállalat részesedése 11,5 százalék, a kishaszonjárművek esetében 10,6 százalék - ez mintegy 1 százalékos piaci részesedés-növekedést jelent az elmúlt év azonos időszakához képest.
Tavaly az év egészében 5.501 új Opelt értékesített a márkakereskedői hálózat, ez 10,45 százalékos piaci részarányt jelentett, és akkor a második helyhez volt elég a márkák között.
Az idén májusban szintén az Opel adta el a legtöbb személyautót és kishaszonjárművet, 542 darabot. A márka piaci részesedése májusban személyautó fronton 12,3 százalék, a kombinált személy- és kishaszonjármű piacon pedig 11,6 százalékos volt.
Kovács Tamás, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója értékelése szerint sikerült megtartani azt a lendületet az eladásokban, amely már a tavalyi év végén jelentkezett az értékesítésben. Az ügyvezető igazgató már januárban a piaci trend tartós megfordulásával kapcsolatos várakozásairól beszélt, és azt jelezte, hogy az idén növekedni fog az Opel részaránya, éves szinten legalább 11 százalékra.
A közlemény kiemeli: a magyarországi személyautó piac az idén az elmúlt év januártól májusig terjedő időszakához viszonyítva 9,5 százalékkal nőtt, míg ugyanebben az időszakban az Opel növekedése 28,5 százalékos volt.
Legolvasottabb
Egy ember győzheti le választáson Zelenszkijt, ő az
Ez vár a nyugdíjasokra jövőre
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Meglepő számok jöttek ki: a kártyaadatok árulták el, hogy mennyi borravalót adunk
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Havi hét százalékos tőkegaranciát ígért, 42 millió forintos bírság lett belőle
Nordmann-láz: ezért kerül egyre többe a karácsonyfa
Jóváhagyták, jöhet a fogyókúrás pirula
Megvan az ítélet: fél évszázadnyi börtönt kapott az iskolai késelő