Ha a pályaudvar lebontása mellett döntenek, akkor a helyén közpark lenne.
Korábban a Magyar Hírlap írt arról, hogy a tervek szerint a vasúti síneket felszedik, a terület azon részén P+R parkolót létesítenének. A jelenlegi fejpályaudvar szerepét a kelenföldi venné majd át, amelynek szerepe egyértelműen megnőtt, többek között azért, mert a "hetes" buszok Etele téri végállomása mellett a 4-es metrónak is itt van az utolsó megállója. Az is Kelenföld mellett szól, hogy a pályaudvar környékén parkolókat építettek, a pályaudvar épületét is korszerűsíthetik, és további területrendezés is szerepel a tervekben.
A Nyugati pályaudvarról is szó esett
A Nyugati pályaudvar, illetve annak szerepe a vasúti közlekedésben megmarad, azonban a bevezető szakaszt a föld alá vezetnék és a pályaudvar épületét felújítanák.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben