Ha a pályaudvar lebontása mellett döntenek, akkor a helyén közpark lenne.
Korábban a Magyar Hírlap írt arról, hogy a tervek szerint a vasúti síneket felszedik, a terület azon részén P+R parkolót létesítenének. A jelenlegi fejpályaudvar szerepét a kelenföldi venné majd át, amelynek szerepe egyértelműen megnőtt, többek között azért, mert a "hetes" buszok Etele téri végállomása mellett a 4-es metrónak is itt van az utolsó megállója. Az is Kelenföld mellett szól, hogy a pályaudvar környékén parkolókat építettek, a pályaudvar épületét is korszerűsíthetik, és további területrendezés is szerepel a tervekben.
A Nyugati pályaudvarról is szó esett
A Nyugati pályaudvar, illetve annak szerepe a vasúti közlekedésben megmarad, azonban a bevezető szakaszt a föld alá vezetnék és a pályaudvar épületét felújítanák.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze