Csak a kampány lezárulása után lehet megtudni, mennyibe került az újabb kormányzati plakátakció. A kampány 2016 januárjában indult, központi témája az otthonteremtési program. A kormány azért is indította el a mostani akcióját, mert szerintük a lakosság körében népszerű intézkedésekről van szó. Egy nemrégiben készített felmérés szerint az otthonteremtési programot a magyarok négyötöde támogatja - közölte az Origóval a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
A közelmúltban is volt média- és plakátkampánya a kormánynak, s jelenleg is zajlik több mint egymilliárd forint összköltséggel az illegális bevándorlással kapcsolatos tájékoztatás.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Kiakadtak a műszerek: olyan sűrű szmog borítja be a fővárost, hogy szigorú forgalomkorlátozásokhoz nyúltak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után