Egyértelműen az Index nyerte az idei második negyedév hírversenyét a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius adatai alapján a leglátogatottabb 15 magyar híroldal, online magazin és bulvároldal mezőnyében.

Az említett időszakban az Index átlagosan 805 509 egyedi látogatót (real user) vonzott naponta. A második helyen a Blikk végzett 768 005, a harmadik helyen pedig az Origo 726 608 olvasóval az április 1. és június 30. közötti időszakban.

A híroldalak egyik legfontosabb minőségi mutatójában, az oldalon eltöltött időben még nagyobb az Index fölénye: egy olvasó összesen több mint 2 óra 44 percet töltött az oldalon a második negyedévben, míg a második helyezett Telexnél ez a mutató több mint 1 óra 39 perc, a harmadik helyen pedig a 24.hu áll 1 óra 15 perccel.

Az Index szintén piacvezetőként végzett a napi átlagos oldalletöltések számában is. Az Index-olvasók átlagosan naponta nyolc cikket olvasnak el az oldalon. Ebben a mutatóban a 5-5 oldalletöltéssel a Portfolio, a Telex és az Origo követi az Indexet, majd 4-4 cikkel a 24.hu és a HVG.

Az elmúlt három évben, ahogyan mindig is, az Index szerkesztősége mind az olvasóinak, mind a piaci szereplőknek folyamatosan bizonyította, hogy megkerülhetetlen, meghatározó szereplője a magyar online világnak. A most publikált negyedéves számaink is azt mutatják, hogy a sokszínű szerkesztőségünk által gyártott, hiteles, változatos és minőségi tartalmaink találkoznak a tudatos hírfogyasztó olvasóink igényeivel

– mondta el a Napi.hu-nak Fekete-Szalóky Zoltán, az Index főszerkesztője. 

Robbantott a Femina, a Dívány is előkelő helyen

A Kreatív.hu a Júzerszkander Speciálban ezúttal a női témákra fókuszáló oldalak olvasottsági adatait nézte meg. Az ilyen tematikájú oldalak közül - a DKT/Gemius mérései alapján - az IndaMedia kiadványa, a Femina stabilan őrzi vezető pozícióját. Az oldalon eltöltött időt tekintve a hazai internetes médiapiac egyik legrégebbi digitális kiadóvállalatának másik lapja, a Diványhoz hónapról hónapra nagyon erős számokat. Bővebben --->