A rendőrség elektronikusan intézhető ügyeinek felsorolását és az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szabályokat a szolgáltatási szabályzat tartalmazza, amely a rendőrség hivatalos honlapján elérhető az "e-ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok" menüpontban.
Az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével és az ÁNYK űrlapbenyújtás-támogatási szolgáltatás segítségével biztosítják - írta a rendőrség, hozzátéve: az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadják a hivatali kapuján, ami biztosítja az elektronikus űrlapok sértetlenségét és a befogadás egyértelmű igazolását.
Kapcsolódó
A rendőrség az elektronikus ügyintézést a szolgáltatási szabályzatában meghatározott hivatali időben biztosítja. Az elektronikus ügyintézési szolgáltatás keretében megküldött beadványokat, kérelmeket, bejelentéseket hivatali munkaidőn kívül nem kísérik figyelemmel a rendőri szervek. Ezért ha valaki azonnali rendőri intézkedést igénylő eseményt jelentene be vagy segélykérése van, azt a nap 24 órájában hívható egységes segélyhívó rendszeren teheti meg, a 112-es telefonszámon
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (Kormányzati Ügyfélvonal) nyújt segítséget, a 1818-as számon, míg esetleges panaszról az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (euf.gov.hu) lehet bejelentést tenni - írta a rendőrség.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra