A fővárosi önkormányzat, a BKK, illetve a Mastercard és a K&H Bank képviselői jelentették be a változtatást.

Kerpel-Fronius Gábor okosvárosért és részvételiségért felelős főpolgármester-helyettes szerint a fejlesztés előnye az ügyfélközpontúság, mint a digitális jegyárusítás esetében a BudapestGO applikáción keresztül.

Sokkal könnyebb lesz az utazás a 100E vonalon a Liszt Ferenc Repülőtérig és vissza, nem kell applikáció, elég egy bankkártya, illetve egy telefon.

Figyelem, fontos változás jön a reptéri buszjáratnál

Új névvel közlekedik áprilistól Budapesten a reptéri buszjárat. A BKK közölte, hogy a változtatásra a gyors tájékozódás miatt van szükség, ezért kiegészült a 100E busz hivatalos elnevezése. Bővebben>>>

Egy érintéssel érvényes a jegy

A Budapest Pay and GO egy olyan, a világon nagyon sok helyen használt digitális megoldás, amikor egy bankkártyával vagy okoseszközzel egy érintéssel megvalósul a jegyvásárlás és a jegy érvényesítése, nincs szükség papíralapú jegyre vagy applikációban való regisztrációra – közölte Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója.

Ez az elektronikus jegyrendszer előszobája, hiszen egyelőre egy vonalon, egy termékre valósul meg. Az e-jegyrendszer bevezetése sokmilliárdos fejlesztés, ennyi pénzünk nekünk nincs

– jegyezte meg Walter Katalin, hozzáfűzve, a pénzen kívül „több éves fejlesztésre van szükség, amihez fontos, hogy releváns tapasztalatokat tudjunk gyűjteni”.

Berkes Tibor, a Mastercard termék és új fizetési megoldások igazgatója elmondta, hogy az utasok „bankkártyája válik jeggyé, amely az utazási jogosultság igazolására szolgál”.

Hollandia nemrég jelentette be, hogy országos szinten bevezeti az érintésmentes jegyvásárlást.

Király Andrea, a K&H Csoport lakossági divízió vezetője szerint gyors, egyszerűen használható, kényelmes és nagyon megbízható rendszert kapnak az utasok, ami az ügyfélélmény növeléséhez vezet.