A felmérés szerint a válaszadók 77 százaléka a hagyományos tévézést részesíti előnyben, emellett 44 százalékuk a streamingszolgáltatók műsorait is figyelemmel követi. A hagyományos televíziózást a nők jobban kedvelik (81 százalék), a streamingszolgáltatók pedig inkább a férfiak között népszerűek, ezen csoport közel fele használja, míg a nőknek csupán harmada. A streaming a 18-24 évesek között a legnépszerűbb, míg a televíziózás a 60 feletti korosztályban 90 százalékos aránnyal szerepel - írja az MTI.
A trendek szerint a valós idejű televíziózás szerepe egyre inkább csökken: ma már csupán minden harmadik válaszadó nézi meg mindig adásidőben a kiválasztott műsort, 63 százalékuk, ha úgy adódik élőben, de inkább visszajátszva néz meg egy-egy adást.
A felmérésből kiderült az is, hogy a filmek és sorozatok a legnépszerűbbek: 78 százalékkal vezetnek a filmek és a sorozatok, a második helyen a természet- és dokumentumfilmek állnak, az emberek 67 százaléka néz ilyen jellegű műsorokat rendszeresen. A hír- és sportműsorokat pedig a válaszadók mintegy 40 százaléka kedveli és követi.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Magyar Péter: Igen, itt állok előttetek volt fideszesként
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Leleplezték a fapadosokat, így vesznek rá minket a drágább utazásra
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben