A cikk szerint a Reflex Környezetvédelmi Egyesület egyebek mellett azt kifogásolja, hogy a létesítmény hosszába az első fokú engedély nem számítja bele a két végén lévő, száz-száz méteres biztonsági sávot, holott a környezeti hatások ott is érvényesülnek.
Kifogásolták azt is, hogy a bővítéssel a reptér közelebb kerülne a győri nagytérségi hulladéklerakóhoz, holott attól már most is csak 13 kilométerre van, szemben a 15 kilométeres törvényi előírással.
A lap - amely emlékeztet arra, ez a szervezet korábban már több beruházás esetében is megtámadta az első fokú környezetvédelmi határozatot - felidézi: korábbi közlések szerint optimális esetben jövő tavasszal elindulhatna a légikikötő fejlesztése.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Putyin bekeményít: külföldről alig lehet majd feltárcsázni Oroszországot
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek a kisebb benzinkutak, az Alkotmánybírósághoz fordulnak