A projektek - és költségeik - a következők: folytatódik a 21-es számú. főút Heves és Nógrád megyei szakaszának kapacitásbővítése 56 milliárdból, az út 2x2 sávos lesz. Viszont csak 2x1 sávos lesz - de fejlesztési lehetőséggel - a 47-es számú főút Hódmezővásárhelyt elkerülő szakasza, amelynek a költsége 38 milliárd forint. Gyorsútat kap Kaposvár az M7-es autópályától, balatonlellei indulással, 102 milliárdért.
Egert is 2x2 sávos gyorsforgalmi út köti majd össze az M3-as autópályával, ez 56,8 milliárdba kerül. A 48-as számú főút Debrecen-Nyírábrány (országhatár) közötti szakasza részben 2x2 sávos lesz, a költsége 22 milliárd forint. Végül 111 milliárd forintból kap összeköttetést az M1-es autópályával a pápai repülőtér. A 83-as számú főút Győrnél csatlakozik az autópályához.
Legolvasottabb
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Megcsúszott a forint: estére elszállt az euró árfolyama