Emporio Armani-üzlet nyitásáról tárgyal az olasz divatház vezetőivel Steve Molnar, aki korábban a Hugo Boss-termékek magyarországi értékesítését bonyolította; mint a NAPI Gazdaságnak elmondta, a Vörösmarty téren vagy annak környékén kívánják az üzletet kialakítani, amelyet franchise-rendszerben működtetne. A tervet már régóta dédelgetik, ám a nyitás legfontosabb feltétele Giorgio Armani jóváhagyása. Molnar szerint meglehetősen „nehéz bejutni” a patinás divatház névadójához, ezért egyelőre nincs végleges döntés a budapesti üzletről. Elképzelések szerint a divatház „harmadik vonalát”, az Emporio Armanit hoznák Budapestre. Az Armani luxusmárkája a Giorgio Armani Black Label, a második vonal az Armani Collezioni Blue Label, ezt követi az Emporio. Az Egyesült Államokban és Ázsiában Armani Exchange név alatt kínálják a cég egyes termékeit. A legalacsonyabban pozicionált vonalban az Armani Jeans, illetve az Armani Junior áll. Kelet-Európában egyelőre Moszkvában és Kijevben van üzlete az Armaninak, a tervek szerint idén Rigában nyílik egy újabb. A közép-kelet-európai régióban Budapest lehetne az első, ahol megjelenik a divatház ezzel a kategóriával. Az Armani mellett egy másik, szintén olasz divatház, a Brioni is Magyarországra tart (ez szállítja például a James Bond-filmek öltönyeit). Információink szerint a római cég, mint Európa számos más nagyvárosában, Budapesten is a Four Seasons szállodalánccal karöltve, a Gresham-palotában tavasszal megnyíló luxushotelben alakítaná ki üzletét. A divatot követők szerint ma egy jelentős cég vezetőjének a ruhatárában ajánlott egy Brioni öltöny megléte. Ennek a vevőkörnek az sem veheti el a kedvét a vásárlástól, hogy egy-egy ilyen öltöny számláján forintban számolva milliós nagyságrendű összeg szerepelhet.