Szabó Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél dolgozott: a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.
A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Emellett vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség stratégiai Igazgatójaként. A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol stratégiai és innovációs igazgatóként dolgozott.
A poszton elődje, Bánhegyi Zsófia a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.
Legolvasottabb

Robbanás történt az akkuüzemben: 60 ezer embert érhet el a mérgező gázokkal teli felhő, itt be kell csukni az ablakokat

Elkezdődött: Bevezetné a 13 órás munkanapot az uniós ország, őrjöngenek a szakszervezetek

Megkongatták a vészharangot: ennyi pénzt adnának már az első gyerek után is

Ezek a leginkább megbecsült és lenézett szakmák: Ön melyik csoportba tartozik?

Döbbenetes előrejelzés érkezett: olyankor jöhet elviselhetetlen kánikula, amikor már tényleg nem számítunk rá
Megszületett a döntés: elárasztja olajjal a piacot az OPEC

Filléres italt kínáltak a luxushotelekben skót teaként, évekre börtönbe került a beszállító

Hatalmas pánik tört ki a Ryanair gépén: a szárnyról ugráltak le az utasok, sokan megsérültek – videó

A németeknél marad a lazaság, nem vezetik be a sofőrök rémálmát
