Szabó Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél dolgozott: a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.
A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Emellett vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség stratégiai Igazgatójaként. A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol stratégiai és innovációs igazgatóként dolgozott.
A poszton elődje, Bánhegyi Zsófia a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló