Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.
Egy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfelek akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban - közölte Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója az MTI érdeklődésére. A hibát elhárították.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Az igen! Kétmilliárd forintos nyerővel szállt ki valaki a Magyar Telekomból

Előkerült Varga Judit, nagy megpróbáltatás előtt áll

Nagyot kaszált, aki ebbe fektetett: áttörte a plafont

Titkos műveletre figyelmeztet az OTP, veszélyben az ügyfelek pénze

Jön a hétvégi fizetős parkolás

Még több nem-orosz olajat harácsol a MOL

Magyarország felelőtlenül elveszített egy értékes műkincset

Jönnek az oktatással meg az egészségüggyel, pedig a lakhatás fogja felrobbantani a magyar társadalmat

Nagyarányú leépítést jelentettek be Varga Mihályék
