Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.
Egy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfelek akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban - közölte Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója az MTI érdeklődésére. A hibát elhárították.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
A magyar kormány is aláírta a levelet: Orbán szövetségese Brüsszelhez fordult
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat