Akadozott a Yettel szolgáltatása szombat délelőtt, de a vállalat szerint már elhárították a problémát, és azt kérik, hogy az ügyfelek indítsák újra a készüléküket, vagy helyezzék azokat repülőgép üzemmódba, majd vissza.
Egy tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfelek akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban - közölte Egyed Gábor, a Yettel Magyarország Zrt. senior PR tanácsadója az MTI érdeklődésére. A hibát elhárították.
Legolvasottabb

Matolcsy és Varga csörtéje után Nagy Márton kimondta a szomorú igazságot
Nagy Márton csúnyán megégette magát a tőzsdén, minden pénzét elbukta

Már semmi sem biztonságos: QR-kódon keresztül támadnak az új csalók

Adathalászat nélkül, pillanatok alatt tűnt el tízmillió forint

Nincs felelős? A rendőrség továbbra sem tudja, miért halt meg egy ember a porviharban az M1-esen
