Az internetes vásárlások száma egyre nő, azonban az elmúlt két-három hónapban azt vette észre a testület, hogy van egy társaság amelyik a fogyasztókat védő rendelkezésektől eltérően cselekszik.
Főleg az okostelefonok, porszívók esetében voltak gondok a műszaki cikkek közül. Baranovszky György a beérkezett panaszok alapján példaként említette, hogy a fogyasztó 14 napon belül visszaküldte a terméket, mert javítását, vagy a pénz visszatérítését szerette volna, azonban elfogadhatatlan okok miatt a cég nem teljesítette a kérést - olvasható az Inforádió oldalán.
Előfordul az is, hogy a futárcéget hibáztatják a termék sérülésekor, azonban ennek nyomon követése nehézkes. Ezért azt javasolja a Budapesti Békéltető Testület elnöke, hogy a fogyasztó fényképezze vagy videózza le a javításra szánt terméket, így van a kezében bizonyíték az ilyen indokok kivédésére. (Ezért olyan drága az iPhone itthon)
Amennyiben a probléma kezelése nem zökkenőmentes, akkor érdemes megkeresni a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarát, mert tud segíteni abban, hogy melyek a megbízható cégek.
Legolvasottabb
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Durva vonatgázolás keserítette meg 350 utas életét, késések kell számítani ezen a vonalon
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló