Az internetes vásárlások száma egyre nő, azonban az elmúlt két-három hónapban azt vette észre a testület, hogy van egy társaság amelyik a fogyasztókat védő rendelkezésektől eltérően cselekszik.
Főleg az okostelefonok, porszívók esetében voltak gondok a műszaki cikkek közül. Baranovszky György a beérkezett panaszok alapján példaként említette, hogy a fogyasztó 14 napon belül visszaküldte a terméket, mert javítását, vagy a pénz visszatérítését szerette volna, azonban elfogadhatatlan okok miatt a cég nem teljesítette a kérést - olvasható az Inforádió oldalán.
Előfordul az is, hogy a futárcéget hibáztatják a termék sérülésekor, azonban ennek nyomon követése nehézkes. Ezért azt javasolja a Budapesti Békéltető Testület elnöke, hogy a fogyasztó fényképezze vagy videózza le a javításra szánt terméket, így van a kezében bizonyíték az ilyen indokok kivédésére. (Ezért olyan drága az iPhone itthon)
Amennyiben a probléma kezelése nem zökkenőmentes, akkor érdemes megkeresni a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarát, mert tud segíteni abban, hogy melyek a megbízható cégek.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Valószínűleg épp most durran ki minden idők egyik legnagyobb tőzsdelufija
Már elsöpörték a kormányt a tömeges tüntetések, de ennyivel nem érik be a pazarló államtól tartó tiltakozók
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk