A kutatás szerint a vállalatok szinte kivétel nélkül arra használják honlapjukat, hogy bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat, de minden nyolcadik céges honlapon már elérhető a webshop funkció is, további 8 százalékuknál pedig a rendelés is nyomon követhető.
Manapság a közösségi oldalakon való jelenlét is egyre inkább elvárás. "A cégek többsége már felismerte a közösségi média erejét, hiszen több mint felüknek van Facebook oldala, és minden ötödik vállalatot megtalálunk a LinkedIn-en. A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze a cégek 4 százaléka ír" - mondta el az eredmények alapján Patrick Van Overloop. (Itt a döntés: vége a netsemlegességnek.)
Kapcsolódó
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
Meghökkentő felszólítással állt elő Trump: visszakéri a fel nem robbant bombáját
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Idegesítő problémát orvosolna a kormány: új szabályok jönnek az EESZT időpontfoglalásban
Egyre több településen lesznek rosszul a gyerekek a férges csokimikulástól
Szakértő: ha Orbán Viktor így folytatja, csak a félelem marad utána
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Orbán padlógázzal tolja a háborús tartalmat: most azt is elárulta, mikor jön az EU-Oroszország összecsapás