A hajókat nem hajlandók fogadni az amerikai, kínai és kanadai kikötőkben, mert a kiszolgálócégek és a kikötői alkalmazottak attól tartanak, nem fogja őket kifizetni a Hanjin.
A világ hetedik legnagyobb konténerszállítójának vesztét a globális gazdaság növekedésének lassulása okozta. A hatalmas adósságot felhalmozott cég pénze elfogyott, miközben több mint 500 millió dollárra lenne szüksége ahhoz, hogy a hajóit kirakodtassa.
A Hanjin legnagyobb részvényese, a Korean Air Lines Co. légitársaság még nem döntötte el, a bajba jutott szállítmányozási cég rendelkezésére bocsátja-e a korábban megígért 60 milliárd won készpénzt (53,7 millió dollár).
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Már csak néhány óra van hátra és minden megváltozik, jön a nagy fordulat
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Eltűnt a Balaton ikonikus pontja: a földdel tették egyenlővé
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Veszélyes hiba miatt rendeltek el tömeges visszahívást: több százezer autó tűnik el az utakról