A német légitársasági csoport ReNew néven reorganizációs tervet hajt végre, hogy felkészítsék a társaságot a jóval kisebb utasforgalomra. A nagy, négyhajtóműves gépek közül a 747-400-asok és A380-asok egy részét már így is idő előtt kivonták a forgalomból, de a másfél milliárdos veszteséget hozó második pénzügyi negyedév után ennél is nagyobb leépítést tervez a cég.
Az összes A340-es, A380-as, 747-400-as kikerülhet a flottából, ugyanakkor az A350-esek, 787-esek és 777X-ek átvételét folytatnák - olvasható a portálon.
A nagy, négyhajtóműves gépekről már a járvány előtt is tudták, meg vannak számlálva a napjaik, így most semmi meglepő nincs abban, hogy szinte mindenki szabadulni akar tőlük - mondta Nico Bucholtz, a Lufthansa korábbi, repülőgépek beszerzéséért felelős vezetője. Úgy látja, semmi értelme 7-8 darab A380-ast vagy 747-est megtartani, nem véletlenül számít arra, hogy még legalább száz A380-astól fognak világszerte megszabadulni a légitársaságok, a használtpiacon pedig ennek csak a töredékére lehet igény.
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Aggasztó jelenségre figyelmeztetnek kutatók - Magyarországot is érinti