A svájci székhelyű szervezet számításai szerint tavaly az e-kereskedelem aránya Dél-Koreában volt a legmagasabb, 25,9 százalék az egy évvel korábbi 20,8 százalék után.
Kínában a online kereskedelem aránya 24,9 százalék, Nagy-Britanniában 23,3 százalék, az Egyesült Államokban pedig 14 százalék volt 2020-ban.
Az e-kereskedelem értéke a legfrissebb, még 2019-re vonatkozó adat szerint 26 ezer 700 milliárd dollár volt, 4 százalékkal felülmúlva a 2018. évit.
A bruttó eladott áru volumene alapján (GMV) tavaly a listavezető a kínai Alibaba volt, amelyet az amerikai Amazon követett - írta az MTI.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Földönkívüli űrhajó közelít? A Nap felé mutató csóva felkavarta a csillagászokat
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Nagy bejelentést tett a 4iG: a világ egyik legnagyobb védelmi technológiai gyártójával kötöttek megállapodást
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud