A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért - beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését - Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt.
A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása.
Kapcsolódó
Bonnár-Csonka Zsuzsanna Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál. Majd 2012-től csaknem öt éven át a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt csaknem hat éven át.
A szakember a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Az idősek nem kérnek a nyugdíjadóból, de az árrésstopnak örülnek