A Coca-Cola anyacége több mint 200 italmárka gyártását hagyja abba, közlésük szerint a portfólió csökkentését megengedheti a vállalat, mert így még inkább a magasan jövedelmező termékekre koncentrálhat. Korábban James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója a nyáron a CNN-nek arról beszélt, hogy a nagyobbakhoz képest alulteljesítő márkáik a vállalat bevételének csupán két százalékát adják.
Az üdítőital-gyártó is megszenvedte a koronavírus-járványt: a védekező intézkedések miatt a világ számos országában zárták be a vendéglátóhelyek, ami a fogyasztáson is érződött. A harmadik negyedévben a Coca-Cola bevételei kilenc százalékkal 8,7 milliárd dollárra estek - írja a portál.
A járvány miatt az üdítő- és italpiac más szereplői is szenvednek. A teafogyasztás például jelentősen megugrott, miközben a kávé iránti kereslet csökkent.
Egyelőre csak annyit tudni, hogy olyan regionális márkák vannak az érintettek között, mint a Tab, a Zico és az Odwalla, de a teljes listát még nem közölték. A bejelentésre viszont jól reagált a tőzsde: nyitás előtt már 2 százalékos pluszban voltak a cég részvényei.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Bajba került fuvarosok egyenesen Orbán Viktorhoz fordultak