A 40-45 millió dolláros beruházással a PepsiCo termékeinek, ital és snack, chips márkáinak piacra jutását kívánja segíteni, továbbá a helyi ízlésnek megfelelő új termékek kifejlesztését célozza - derül ki a cég illetékeseinek keddi közléséből.
A sanghaji létesítmény része annak a következő három évre szóló 2,5 milliárd dollár költségvetéssel előirányzott bővítési programnak, amellyel a PepsiCo a kínai piacot, "további növekedésének motorját", egyben ázsiai pozícióját a versenyben igyekszik megerősíteni - hangoztatta a cég területet felügyelő vezetője, Mehmood Khan.
A Coca-Cola tavaly jelentette be, hogy szintén a következő három évben 4 milliárd dollárt fektet be palackozókba, járművekbe, hűtőházakba és elosztó hálózata infrastruktúrájának bővítésébe.
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Berágtak a németek, bekérették az orosz nagykövetet
Kocsmai stílus a parlamentben, repült a vizespalack is
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat
Hahó, facebookosok: jön a Meta adatgyűjtését tiltó gomb, nincs több hirdetéscunami