A Toyota a riválisokhoz hasonlóan kétdimenziós és monokróm jelvényt rak az autóira, elsőként az új Yarison lesz látható - írja a Totalcar.
A márkáknál látható sorozatos logócserék egyik magyarázata, hogy az egyszínű, jól lehatárolt emblémákat sokkal könnyebb felhasználni a különféle digitális vagy nyomtatott felületeken a honlapoktól a szóróanyagokig.
Kapcsolódó
Másrészt - ahogy azt a nissanosok az egyik modell, az Ariya bemutatójakor közölték - egyre fontosabb szempont, hogy egy autóra szerelt jelvény könnyen kivilágítható legyen, a cég szerint ugyanis ez - különösen a villanyautóknál - létező igény lesz a piacon.
Az új Toyota-logó az új Yarison jelenik meg először.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni