A vártnál magasabb profitról adott számot az amerikai PepsiCo, főként annak köszönhetően, hogy jól fogyott a cég Frito-Lay márkájú rágcsálni valója. A profit 1,91 milliárd dollárra ment fel a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 1,90 milliárdról.
Részvényenként két cent a különbség, ami háromra nő, ha figyelmen kívül hagyjuk az egyszeri tételek hatását. Az 1,24 dolláros részvényenkénti profit érezhetően meghaladja a 2,17 dolláros elemzői konszenzust.
Az árbevétel két százalékkal, 16,91 milliárd dollárra kúszott fel a 2012. július-szeptemberihez képest. Ez is jobb a Wall Street-i befektetőik 17,02 milliárdos várakozásánál. A vállalat tartotta korábbi előrejelzését.
A rágcsálni valók egyesült államokbeli értékesítésével foglalkozó divízió a mennyiséget tekintve három százalékkal növelte forgalmát. Rossz hír viszont a PepsiCónak, hogy az üdítőitalok értékestése négy százalékkal zsugorodott.
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Berágtak a németek, bekérették az orosz nagykövetet
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat
Kocsmai stílus a parlamentben, repült a vizespalack is
Hahó, facebookosok: jön a Meta adatgyűjtését tiltó gomb, nincs több hirdetéscunami