A szolgálati járműveket magáncélra is használó alkalmazottaknak a jármű beszerzési értékének egy százalékát kellett havonta természetbeni járandóságként adóalapjához hozzáírnia.
A törvénytervezet ezt az egy százalékos adóalap-növelő tételt fél százalékra csökkentené a 2019 január eleje és 2021 decembere között vásárolt vagy lízingelt elektromos autók esetében. Az elektromos járművek magas beszerzési költségük miatt szolgálati járműként jelenleg nem túl népszerűek Németországban.
Kapcsolódó
A törvénytervezet előreláthatólag a jövő héten kerül a Képviselőház elé. Korábban a Frankfurter Allgemeine Zeitung és a Spiegel online is megszellőztette már az értesülést.
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb
Tömegével pusztul a Balaton legértékesebb hala – megvan a felelőse

A Pepsi 2 milliárd dollárért bekebelez egy üdítőmárkát, kilőttek a részvényei

Az orosz katonai hírszerzést sejtik az IKEA felgyújtása mögött
Alattomos módszert használtak a szombati tüntetésen, petíció is indult ellene

Újabb rossz hír: ez biztosan nem hiányzott a németeknek

A szegedi mellett egy másik üzemet is építhet a BYD

Közeleg a béke: halál fia, aki visszatér a szülőföldjére

Nagy Márton rossz híre: márciusban nem megy 9 százalék alá az élelmiszer-infláció

Beütött a Trump-féle realitás, de most máshonnan jöhet a megrázkódtatás
