A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A mérnöki feladatok a következők:
- műszaki ellenőri feladatok ellátása,
- a vállalkozó által készített tervek felülvizsgálata és javaslattétel jóváhagyásra,
- a vállalkozói követelések véleményezése,
- a fizikai és pénzügyi előrehaladás nyomon követése, a vállalkozói ütemtervek felülvizsgálata és jóváhagyása,
- rendszeres jelentések készítése az ajánlatkérő számára,
- a projekt során felmerülő - esetlegesen egyedi - műszaki megoldások műszaki-megvalósíthatósági szempontú véleményezése.
A nyertesekkel augusztus 31-én kötött szerződést a NIF.
Indult még a közbeszerzésen a Főber Nemzetközi Ingatlanfejlesztő és Mérnöki Zrt., továbbá konzorciumban a Vasút-Híd-Út Kft., a Transinvest-Budapest Kft. és az ÉMI Nonprofit Kft.
A Napi.hu tavaly szeptemberben írt - a G7 cikke alapján - arról, hogy a közlekedési szakemberek is túlzónak tartják a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítésére kiírt közbeszerzés nettó 338 milliárd forintos nyertes árajánlatát, amit a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő V-Híd Zrt. vezette konzorcium tett. A nyilatkozó szakértők 30-50 milliárd forint körülire teszik a munka értékét.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Rabszolgamunka az osztrák földeken: nagy árat fizethet, aki a szomszédban keresi a szerencséjét

Lassan elfelejtenek minket: a magyar vendéglátóhelyekről kidobták a gulyást meg a pörköltet

Halálosan mérgező halak riogatják a turistákat az Adrián

Fokozódik a rettegés, az illegális bevándorlók már boltba se mernek menni

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Elesett az M7-es

Emberi hibára gyanakszik egy veterán pilóta az Air India új katasztrófaelméletében

Egyre csökken a munkaidő Európában, de hol állunk, mi magyarok?
