A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Nemzeti Kommunikációs Hivatal közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyerteseknek a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. részére kell médiaügynökségi és kutatási feladatokat végezniük. A megrendelő szervezetek célja Magyarország turisztikai célú népszerűsítése, a külföldről beutazó turizmus erősítése, a magasabb státuszú utazók, valamint a belföldi lakosság megszólítása, továbbá a magyar turisztikai szolgáltatások fejlődésének kommunikálása a megfelelő célcsoportok felé.
A megrendelők a következő célpiacokon tervezi a megjelenést, de további célpiacok is felmerülhetnek: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, továbbá Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada - ezek a kiemelt országok. Egyéb potenciális régiók/célországok lehetnek: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország Svájc, Írország India Öböl-menti országok: (főként az Egyesült Arab Emirátusok és Katar).
A nyertesekkel szeptember 24-én kötött szerződést az ajánlatkérő.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni